Jumaat, 2 Julai 2010

mama main netball


Inilah gambar sebelum mama main netball sempena hari guru kat sekolah..walaupun kalah namun kami hepi..team mama WA dan mama je yang mak org yang lain muda belia lagi..yang team lawan kebanyakannya otai2 guru penasihat netball sekolah dan anak2 dara pastu diorang tukar pemain masa ke2..team mama gak lar org yang sama..semput jgn ckp ler..ngan tak de exercise lagi..kah2..tahun dpn team mama akan menebus kekalahan ni...keh2..

7 ulasan:

  1. kelahhh..lah mama...uleh ni nanti wat dlm ilp utk para2 ibu....hehe

    BalasPadam
  2. ewah!! ewah!! leh mengimbau kenangan lama skoloh2 dulu nih..kui kui...baguih mu nih aktif lagi sapa loni..

    BalasPadam
  3. baguh cik su aktif bsukan...

    BalasPadam
  4. cik nor:...aktif sikit jah..jogging sikit2 ada lar...main netball ni jarang2 jah..time tak cukup ore main aku masuk lar cukupkan korum...hahaa..
    eryn:..hehe semput doh tapi gok..

    BalasPadam