Isnin, 8 Ogos 2011

nok g buat pasport..

ingt nak g buat pasport mgu dpn coz time tu mama dah abih pantang..syok sikit kuar kan..tapi papa ada kelas lak..jadi pe2 pun mgu ni gak aa kena kuar..ambik ko..blum 40 ari nak kuar lg ni..haha.nak buat pasport bby n nak renew pasport mama...pastu mama dok sibuk2 bincang2 ngan papa..alkisahnyer nak g shoping sepasang sorang baju anak2 utk pakai time blk kg ni tak de lg..nmpk nyer hjg mgu ni aa kena g beli.hjg mgu dpn kami dah nak naik belon..hoorey

3 ulasan:

  1. semangat nok raya tu cik sue.

    BalasPadam
  2. nurul:yey yey..dok kira ari doh ni
    eryn:semangat nak blk kg..mcm2 nak make nih..haha

    BalasPadam