Khamis, 23 Jun 2011

38 minggu..msh kuat..huahua

haha..mula2 smua tak percaya bila mama ckp dah 9 bulan stgh..tau jer la kat skolah tu naik turun tgga..tingkat 2,jap tgkt 3..jap ke sana jap ke sini..pastu yg kelakar nyer ada yg ckp mama mcm bunting kerbau?..kalau mcm dania 40 minggu aa baru beranak.lgpun doc.raja ckp mb gegel,dia pun ckp mb awal dr due coz dah byk ruang kosong kt atas n tepi .tapi tak de pe2 tanda lg dr check up terakhir aritu..ada gak skt2 pinggang jap pastu ok jer..lani menegang jap2 jer.rasa2 nyer blum kot..mb nk dok lama2 kt dlm perut mama lg kan...haha.

5 ulasan:

  1. bestnya x lama lagi org baru nok tubik..

    BalasPadam
  2. nurul:..pe lg..ambik aura nih.hihi
    eryn:..tu ar msh kuat..hihi

    BalasPadam
  3. wah...x lama dh tu..tunggu masa jek..

    BalasPadam