Jumaat, 10 Jun 2011

malang tak berbau...

ni citer malam tadi ni..ari ni papa ada kursus 1 malaysia..huh tak best langsung aaa,tak dpt nak g berjalan2 ngan papa n anak2..haha.jalan saje kan.esok pun dia keje gak..jaga exam ke pe..tapi tak pe lah..redhakan saja kan.kebetulan susu dania abis..nak kuar ngan anak2 susah lak kan..hihi.jadi smlm ajak papa kuar ke servey batu 8 ada agenda lagi nak makan roti naan..dlm kul 7 nak kuar..tetiba papa skt kepala,dia telan panadol..ish,boleh bawa keta ke papa ni?papa suh mama drive..almaklum le kalu malam..su ni mata berpinar2,silau..bole aa kalu terpaksa sgt,kebetulan ujan lak mula turun.tak mau aa mama drive.papa bw elok jer..sekali ujan lebat betul..tak nampak jln..papa lak mcm ilang kwln..terlanggar pembahagi jln..mcm nak melayang rasanyer..nsb pakai tali pinggang..anak2 pun pegang kuat kt mama,riuh gak lee anak2 terkejut..tyr pemandu..huhu.koyak aaa.tukar tyr spare kt shell..mama tnya papa ok ker ke nak mama drive?dia ckp okler pelan2..dlm ati tak putus2 berdoa..yg penting semua org slmt..kalau laju mau terbabas langgar tiang n masuk jalan sebelah.papa pun diam je masa shoping n menikmati roti naan..mb terkejuzzz tak ilang lg..alahai cian lak kt my laling..nsb anak2 tak meragam smpai blk umah.tak pe lar kan..mb dah Qadha n Qadhar..

4 ulasan:

  1. alhamdulillah u all xde apa2...bahaya tu.Memang smlm ujan lebat sangat kami pun x nmpk jln..

    BalasPadam
  2. nurul,liza:..tu aa syukur sgt2

    BalasPadam
  3. nasib baik tgh slow...alhamdulillah semua xder apa2...

    BalasPadam